#HOE IS HET NU MET

IMG_5232

Twintige dagen geleden…twintig dagen…. Het is twintig dagen geleden dat ik voor het laatst een blogje plaatsten hier op Amber Frederieke. Ik moet eerlijk toegeven dat dat mede door de niet groeiende bezoekersaantallen komt maar ook deels omdat mijn leventje even op zn kop staat.

Mijn leven stond op z’n kop en ik zal je vertellen waarom. Ten eerste had ik voor het eerst in mij gehele school carrière een tegenslag. Ten tweede was ik meer bezig met het bemachtigen van ticket voor de Halve Marathon van Texel dan bloggen en als derde en laatste brak ik mijn voet….IK BRAK MIJN VOET….

Ik brak mijn voet precies twee dagen na het bemachtigen van een start nummer voor een halve marathon. Hoe ik mijn voet gebroken heb? Na een legendarisch verjaardagsfeestje (van mezelf) op de fiets stappen om er vervolgens van af te vallen. Zo breek je dus een voet. Ondertussen zit ik tot aan mijn knie in het gips en kan ik HELEMAAL niks. Als bewijsmateriaal een foto (sorry voor mijn vieze voeten). Ook niet trainen voor een halve marathon. Deze halve marathon werd al een uitdaging maar gezien deze set-back weet ik helemaal niet meer of dit gaat lukken. Ah fijn er zijn ergere dingen in deze wereld ook daarmee ben ik de afgelopen weken ook geconfronteerd.

Hoe dramatisch het ook klinkt, ik wil mijn leven vanaf nu weer een beetje oppakken. Ja het is allemaal balen maar er is niks aan te doen. En nu ik toch met mijn been omhoog en mij niet bezig kan houden met mijn grootste hobby ga ik er maar over schrijven. Een hoop leuke blogjes, ik beloof het, komen er aan. Ook zal ik schrijven over mijn mooie verjaardag cadeau wat ik heb gekregen (hardloop gerelateerd) en over mijn favoriete bloggers.

Tot snel en veel liefs, Amber

Leave a Reply

